Лінгвістичні технології інформаційно-психологічного впливу на масову свідомість (на матеріалі промов політичних лідерів)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2415-8828.2(24).2024.317039Ключові слова:
психологія, пропаганда, масова свідомість, вплив, маніпулювання, прийомиАнотація
У статті досліджуються лінгвістичні технології інформаційно-психологічного впливу на масову свідомість. Розкрито, як пропаганда, спираючись на психологію мас, впливає на базові людські інстинкти з метою формування громадської думки для досягнення власних цілей. Окреслено різноманітні лексико-семантичні прийоми та методи впливу на масову аудиторію, а також проаналізовано різні простори, у яких цей вплив здійснюється, і розглянуто інструменти та концепції маніпулювання свідомістю людей.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-11-27
Як цитувати
Чернобровченко, С., & Щигло, Л. (2024). Лінгвістичні технології інформаційно-психологічного впливу на масову свідомість (на матеріалі промов політичних лідерів). Філологічний часопис, (2(24), 97–114. https://doi.org/10.31499/2415-8828.2(24).2024.317039
Номер
Розділ
МОВОЗНАВСТВО
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Сергій Чернобровченко, Лариса Щигло
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Імена та адреси електронної пошти, внесені в цей сайт журналу, будуть використовуватися виключно для зазначених цілей цього журналу і не будуть доступні для будь-яких інших цілей або для будь-якої іншої сторони. Відповідальність за технічний зміст і захист патентованого матеріалу покладається виключно на автора (авторів) та їх організації і не є відповідальністю видавця, журналу або його редакції. Головний автор відповідає за те, щоб статтю було схвалено всіма іншими авторами. Відповідальність автора полягає в отриманні всіх необхідних дозволів на використання авторських прав для використання будь-яких матеріалів, захищених авторським правом, до рукопису до подання.