Вторинна номінація як засіб створення образу ворога (на матеріалі онлайн-ресурсу)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2415-8828.2(24).2024.317046

Ключові слова:

вторинна номінація, мовна образність, мова ЗМІ, Internet-видання, образ ворога

Анотація

В умовах російсько-української війни, чимала роль належить ЗМІ, зокрема й електронним, які активно впливають на свідомість та емоції читачів / слухачів і цим самим формують громадську думку.

Дослідники відзначають, що особливістю мови засобів масової інформації є постійне поповнення новими засобами експресивного мовлення на тлі стандартних штампів. Вторинна номінація є вагомим засобом створення мовної образності в ЗМІ.

Проаналізувавши сучасний політичний інформаційний простір Internet-ЗМІ, виявлено, що серед негативно-оцінних мовно-виразових засобів найчастотнішими є лексеми на позначення рф, їхніх мешканців та путіна.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Борис Коваленко, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

доктор філологічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту української філології та журналістики

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-27

Як цитувати

Коваленко, Б. (2024). Вторинна номінація як засіб створення образу ворога (на матеріалі онлайн-ресурсу). Філологічний часопис, (2(24), 36–49. https://doi.org/10.31499/2415-8828.2(24).2024.317046

Номер

Розділ

МОВОЗНАВСТВО