Вторинна номінація як засіб створення образу ворога (на матеріалі онлайн-ресурсу)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2415-8828.2(24).2024.317046Ключові слова:
вторинна номінація, мовна образність, мова ЗМІ, Internet-видання, образ ворогаАнотація
В умовах російсько-української війни, чимала роль належить ЗМІ, зокрема й електронним, які активно впливають на свідомість та емоції читачів / слухачів і цим самим формують громадську думку.
Дослідники відзначають, що особливістю мови засобів масової інформації є постійне поповнення новими засобами експресивного мовлення на тлі стандартних штампів. Вторинна номінація є вагомим засобом створення мовної образності в ЗМІ.
Проаналізувавши сучасний політичний інформаційний простір Internet-ЗМІ, виявлено, що серед негативно-оцінних мовно-виразових засобів найчастотнішими є лексеми на позначення рф, їхніх мешканців та путіна.
Завантаження
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Борис Коваленко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.