ГРАМАТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ ‒ ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2415-8828.2.2016.138277Анотація
У статті розглянуто поняття мовної компетентності як важливого складника комунікативної компетентності учня, схарактеризовано морфологічний і синтаксичний компоненти мовної компетентності, висвітлено основні шляхи їх формування на уроках української мови в основній школі.
Ключові слова: мовна компетентність; граматика; морфологія і синтаксис ‒ складові компоненти мовної компетентності; урок української мови; комунікативно спрямовані вправи.Завантаження
Посилання
Біляєв, О. М. Лінгводидактика рідної мови : навчально-методичний посібник / О. М. Біляєв. ‒ К. : Генеза, 2005. ‒ 180 с.
Козачук, Г. О. Підвищення грамотності учнів : навчально-методичний посібник / Г. О. Козачук. ‒ К. : Вища школа, 1982. ‒ 288 с.
Мамчур, Л. І. Теорія і практика формування комунікативної компетентності учнів основної школи на уроках української мови : навчально-методичний посібник / Л. І. Мамчур. ‒ Умань : ФОП Жовтий О. О., 2014. ‒ 243 с.
Мацько, Л. І. Українська мова в освітньому просторі : навчальний посібник для студентів-філологів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» / Любов Мацько. ‒ К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. ‒ С. 31–33.
Пентилюк, М. І. Актуальні проблеми сучасної лінгводидактики : збірник статей / М. І. Пентилюк. ‒ К. : Ленвіт, 2012. ‒ 256 с.
Срезневский, И. Об обучении родного языка и особенно в детском возрасте / И. Срезневский. ‒ М. : Красан, 2010. ‒ 120 с.
Сухомлинський, В. О. Слово рідної мови / В. О. Сухомлинський // Українська мова і література в школі. ‒ 1989. ‒ № 1. ‒ С. 3–9.