КОЛЬОРОПИС ЛЮКО ДАШВАР
DOI:
https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2015.138863Анотація
У статті проаналізовано вживання автором колірних номінацій у романах «Молоко з кров’ю» і «РАЙ.центр», схарактеризовано особливості взаємодії традиційного та індивідуально-авторського у використанні кольоративів. Встановлено, що в аналізованих романах домінують символічно християнські кольори: червоний, білий, чорний. «Золоту середину» в сукупній кількості кольоропозначень займає рудий та інші відтінки жовтого. Найменш уживані письменницею теж три кольори – сірий, синій і зелений.Завантаження
Посилання
Дзівак О. М. Лексика на позначення кольорів у сучасній літературній мові : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / Дзівак Оксана Миколаївна. – К., 1974. – 175 с.
Люко Дашвар. Молоко з кров’ю [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrcenter.com/Література/Люко-Дашвар/51325/Молоко-з-кров’ю
Люко Дашвар. РАЙ.центр [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://www.ukrcenter.com/Література/Люко-Дашвар/51328/РАЙцентр
Мислива Т. А. Стилістична маркованість кольоративів у художній мові / Т. А. Мислива [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://wwwphilology.univer.kharkov.ua/nauka/e_books/visnyk_1048/content/ myslyva.pdf
Мініч Л. Колористична парадигма Миколи Вінграновського / Лариса Мініч [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://naub.org.ua/?p=773