КОЛЬОРОПИС ЛЮКО ДАШВАР

Автор(и)

  • Олена Дуденко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,

DOI:

https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2015.138863

Анотація

У статті проаналізовано вживання автором колірних номінацій у романах «Молоко з кров’ю» і «РАЙ.центр», схарактеризовано особливості взаємодії традиційного та індивідуально-авторського у використанні кольоративів. Встановлено, що в аналізованих романах домінують символічно християнські кольори: червоний, білий, чорний. «Золоту середину» в сукупній кількості кольоропозначень займає рудий та інші відтінки жовтого. Найменш уживані письменницею теж три кольори – сірий, синій і зелений.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Дуденко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат філологічних наук, доцент
кафедри української мови та методики її навчання

Посилання

Дзівак О. М. Лексика на позначення кольорів у сучасній літературній мові : дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / Дзівак Оксана Миколаївна. – К., 1974. – 175 с.

Люко Дашвар. Молоко з кров’ю [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrcenter.com/Література/Люко-Дашвар/51325/Молоко-з-кров’ю

Люко Дашвар. РАЙ.центр [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

http://www.ukrcenter.com/Література/Люко-Дашвар/51328/РАЙцентр

Мислива Т. А. Стилістична маркованість кольоративів у художній мові / Т. А. Мислива [Електронний ресурс]. – Режим доступу :

http://wwwphilology.univer.kharkov.ua/nauka/e_books/visnyk_1048/content/ myslyva.pdf

Мініч Л. Колористична парадигма Миколи Вінграновського / Лариса Мініч [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://naub.org.ua/?p=773

##submission.downloads##

Як цитувати

Дуденко, О. (2018). КОЛЬОРОПИС ЛЮКО ДАШВАР. Філологічний часопис, (1). https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2015.138863

Номер

Розділ

МОВОЗНАВСТВО