ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • Ірина Барабаш Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,

DOI:

https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2015.138884

Анотація

Автор проаналізував місце і значення педагогічної практики в системі професійної підготовки майбутніх учителів-філологів. Результати наукового пошуку дають підстави стверджувати, що педагогічна практика студентів є однією з найважливіших складових процесу методичної підготовки майбутніх учителів-філологів у вищому навчальному закладі; вона слугує сполучною ланкою між теоретичним навчанням і майбутньою професійною діяльністю, кінцевим етапом практичної підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Аверьянова С. И. Дидактические условия организации педагогической практики студентов педвузов (на примере технологического факультета) : дисс. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Аверьянова Светлана Ивановна. – Магнитогорск, 1999. – 195 с.

Бауэр В. В. Технология самореализации будущего учителя в процес се педагогической практики [Электронный ресурс] / В. В. Бауэр // Известия ВГПУ. – Непрерывное профессиональное образование. – 2011. – Режим доступа : http://cyberleninka.ru/article/n/tehnologiya-samorealizatsii-buduschego-uchitelya-vprotsesse-pedagogicheskoy-praktiki

Виговська Л. М. Творчий потенціал як умова формування творчої особистості майбутнього філолога (на матеріалі практики) [Електронний ресурс] / Л. М. Виговська // Вісник Донецького інституту : Педагогіка. – Режим доступу :http://www.stattionline.org.ua/pedagog/58/7825-tvorchij-potencial-yak-umovaformuvannya-tvorcho%D1%97-osobistosti-majbutnogo-filologa-na-materiali-praktiki.html

Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Лигостева А. В. Организация летней педагогической практики в процессе профессиональной подготовки студентов педагогического колледжа : дис. … канд. пед. наук : 13.00.08 / Лигостева Алла Владимировна. – Оренбург, 2001. – 159 с.

Малкова О. В. Виды педагогической практики в формировании профессиональных качеств будущего учителя / О. В. Малкова // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно-методический журнал. – М. : «Миратос», 1995. – С. 29–31.

Манчуленко Л. В. Формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної діяльності : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л. В. Манчуленко. – Тернопіль, 2006. – 22 с.

Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / за ред. М. І. Пентилюк, С. О. Караман та ін. – К. : Ленвіт, 2009. – 400 с.

Пархета Л. Формування фахової компетентності студентів-філологів у процесі педагогічних практик / Л. Пархета // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – Умань, 2014. – Ч. 2. – С. 277–282.

Семеног О. Взаємозв’язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників [Електронний ресурс] / О. Семеног. – Режим доступу : http://www.ukrlit.vn.ua/article1/1799.html

##submission.downloads##

Як цитувати

Барабаш, І. (2018). ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Філологічний часопис, (1). https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2015.138884

Номер

Розділ

СЛОВНИКОВІ МАТЕРІАЛИ