РОЛЬ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ- ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • Валентина Коваль Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,

DOI:

https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2015.138887

Анотація

У статті проаналізовано специфіку формування професійної компетентності студентів-філологів на основі добору активних методів навчально-пізнавальної діяльності. Розглянуто можливості застосування активних методів навчання у ході підготовки студентів-філологів до майбутньої професійної діяльності, а саме: метод проблемного навчання, проектів, мозкової атаки, евристичний метод, аналіз педагогічних ситуацій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Валентина Коваль, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор педагогічних наук, професор кафедри української мови та методики її навчання

Посилання

Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія : підручник / Анатолій Миколайович Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 560 с.

Курмашова Н. Дискусія і диспут як засоби формування професійних вмінь / Н. Курмашова // Вища школа. – 2007. – № 1. – С. 26–32.

Палихата Е. Я. Система навчання українського усного діалогічного мовлення учнів основної школи : дис. … докт. пед. наук : 13.00.02 / Палихата Елеонора Ярославівна. – Тернопіль, 2004. – 416 с.

Стативка В. И. Взаимосвязанное обучение умениям речевой деятельности : монография / Валентина Ивановна Стативка. – Сумы : Редакционно-издательский отдел СумГПУ им. А. С. Макаренко, 2004. – 332 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коваль, В. (2018). РОЛЬ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ- ФІЛОЛОГІВ. Філологічний часопис, (1). https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2015.138887

Номер

Розділ

СЛОВНИКОВІ МАТЕРІАЛИ