ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВУ СКЛАДНОГО СИНТАКСИЧНОГО ЦІЛОГО В УКРАЇНСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ

Автор(и)

  • Євгенія Тюфкій Житомирський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2017.138988

Анотація

Стаття продовжує серію публікацій автора з дослідження синтаксису української реклами на структурному та семантичному рівнях. На матеріалі українських рекламних текстів з’ясовано особливості вияву такої синтаксичної структури, як складне синтаксичне ціле, що характерне переважно для друкованої реклами зі значним обсягом інформації. Подані моделі рекламних текстів, у яких основний рекламний текст оформлений як складне синтаксичне ціле різної структури. У кожній моделі описана структура складного синтаксичного цілого, проаналізовані типи та засоби зв’язку між реченнями. Окрему увагу приділено явищу рубрикації на рівні рекламного тексту, розтлумачується поняття координатного зв’язку в текстах такої структури.

Ключові слова: рекламний текст; складне синтаксичне ціле; основний рекламний текст; модель; рубрикація; координатний зв’язок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Євгенія Тюфкій, Житомирський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету

кандидат філологічних наук, викладач Житомирського торговельно-економічного коледжу Київського національного торговельно-економічного університету

Посилання

Валгина, Н. С. Синтаксис современного русского языка / Н. С. Валгина. – М. : Высш. шк., 1991. – 432 с.

Загнітко, А. П. Лінгвістика тексту : теорія і практикум : наук.-навч. посібник / А. П. Загнітко. – Донецьк : ДонНУ, 2006. – 289 с.

Загнітко, А. П. Теоретична граматика української мови: Синтаксис / А. П. Загнітко. – Донецьк : ДонНУ, 2001. – 662 с.

Коваленко, Н. Л. Лингвистическая обозначенность слогана в структуре рекламного текста : дис. … канд. филол. наук : 10.02.02 / Коваленко Нина Леонидовна. – Днепропетровск, 2006. – 189 с.

Лившиц, Т. Н. Эксплицитные и имплицитные внутритекстовые связи (на материале печатной рекламы) / Т. Н. Лившиц // Лінгвістичні студії : зб. наук. праць / [укл. А. П. Загнітко (наук. ред.) та ін.]. – Донецьк : ДонНУ, 2001. – Вип. 7. – С. 194–200.

Лиса, Н. С. Структурні та лінгвопрагматичні особливості рекламного знака (на матеріалі англомовної реклами) : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. філол. наук : спец. 10.02.04 «Германські мови» / Н. С. Лиса. – Львів, 2003. – 18 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-31

Як цитувати

Тюфкій, Є. (2017). ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВУ СКЛАДНОГО СИНТАКСИЧНОГО ЦІЛОГО В УКРАЇНСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ. Філологічний часопис, (1). https://doi.org/10.31499/2415-8828.1.2017.138988

Номер

Розділ

МОВОЗНАВСТВО